Usein kysyttyä

TILAAMINEN
Internet-yhteys katkesi kesken tilauksenteon
Kuljetuksessa vaurioitunut lähetys
Maksutavat
Mihin sähköpostiosoitettani tarvitaan?
Osoitteenmuutos
Palautusohjeet
Tilauksen käsittelyvaihe
Tilausohjeet
Tilausvahvistus
Tilausvahvistus puuttuu
Vaihto-ohjeet

VERKKOKAUPPA
Kuinka teen tilauksen Metsäpolun verkkokaupassa?

NOUTOPISTE
Onko Metsäpolulla myymälää?

TUOTTEET
Oikean koon valinta
Pukemisohjeet
Vaippojen vertailutaulukko

Mikäli vastaukset jättävät sinut edelleen tiedonjanoiseksi, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, useimmiten jo samana päivänä!

Kuinka teen tilauksen Metsäpolun verkkokaupassa?

Kirjaudu sisään Metsäpolun verkkokauppaan, mikäli sinulla on käytössäsi käyttäjätunnus ja salasana. Muussa tapauksessa jatka ohjeiden mukaisesti. Valitse haluamasi tuotteet ja niiden kappalemäärät ja siirrä tuotteet ostoskoriin klikkaamalla Tilaa-painiketta kunkin tuotteen tuotetietorivillä. Saatuasi ostoskoriisi haluamasi sisällön, siirry kassalle klikkaamalla Kassalle-painiketta. Kassalla voit vielä tarkistaa ostoskorisi sisällön ja tehdä siihen tarvittaessa muutoksia. Mikäli teet tilaukseesi muutoksia, klikkaa Päivitä määrät –painiketta, jotta näet tilauksesi tiedot päivitettyinä.

Valitse seuraavaksi tilauksesi maksu- ja toimitustapa ja siirry eteenpäin klikkaamalla Jatka-painiketta. Tarkista seuraavaksi yhteystietosi ja tee niihin tarvittaessa muutoksia, jos olet kirjautunut sisään käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi. Vahvista myös tutustuneesi toimitusehtoihin.

Mikäli et ole kirjautunut sisään, mutta sinulla on käyttäjätunnus ja salasana Metsäpolun verkkokauppaan, voit kirjautua sisään myös tilauksenteon tässä vaiheessa. Mikäli olet uusi asiakas ja teet ensimmäistä tilaustasi Metsäpolun verkkokaupassa, kirjoita yhteystietosi niille varattuihin kenttiin. Tässä vaiheessa voit myös valita itsellesi salasanan, jolla pääset jatkossa kirjautumaan sisään Metsäpolun verkkokauppaan.

Siirry eteenpäin klikkaamalla Jatka-painiketta. Vahvista lopuksi tilauksesi klikkaamalla Vahvista tilaus –painiketta, jolloin saat ruutuun viestin ”Kiitos tilauksestasi!”. Tällöin tilauksesi teko on onnistunut ja saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.

Metsäpolun verkkokaupasta voivat tehdä ostoksia vain täysi-ikäiset henkilöt.

Kuinka valitsen oikeankokoisen vaipan?

Jokaisen tuotteen kohdalta löytyy tarkemmat tiedot vaipan imukyvystä ja käyttäjän vartalonympärysmitoista. Lisätietoja voit halutessasi kysyä meiltä joko sähköpostitse tai puhelimitse. Yhteystietomme löydät täältä.

 

Kuinka valitsen imukyvyltään oikean vaipan tarpeisiini?

Olemme tehneet sinulle iD- ja TENA-tuotteiden vertailutaulukon valintaasi helpottamaan. Löydät valintataulukon tuotekuvastomme, jonka voimme halutessasi lähettää sinulle postitse.

Mistä tiedän, että Metsäpolku on vastaanottanut verkkokauppatilaukseni?

Saat tilauksen tehtyäsi automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tämän takia on tärkeää tarkistaa, että antamasi sähköpostiosoite on oikein. Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Hiljattain vahvistetut palomuurit hylkivät ajoittain automaattisesti lähteviä tilausvahvistuksia luullen niitä roskapostiksi. Mikäli tilausvahvistuksesi palautuu meille, tarkistamme tilanteen ja pyrimme ottamaan sinuun yhteyttä muilla keinoin. Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme.

Olen tehnyt tilauksen netissä ja saanut tilausvahvistuksen sähköpostiini. Miten saan tarkempaa tietoa tilaukseni käsittelyvaiheesta?

Mikäli tilausvahvistuksessa ilmoitettuihin toimitusaikoihin tulee muutoksia, tiedotamme niistä sinulle sähköpostitse.

Asiakkaan on mahdollista seurata tilauksensa toimituksen etenemistä Postin lähetystunnuksen avulla sen jälkeen, kun asiakkaan lähetys on siirtynyt Metsäpolulta Postin käsiteltäväksi. Lähetystunnuksen näkeminen edellyttää, että asiakas on sisäänkirjautuneena verkkokaupassa.

Tilauskohtainen lähetystunnus löytyy asiakkaan tehdyistä tilauksista. Klikkaa haluamasi tilauksen tilausnumeroa, josta pääset näkemään kyseistä tilausta koskevan lähetystunnuksen. Lähetystunnusta klikkaamalla avautuu Postin lähetysten seuranta, jossa on mahdollista tarkastella, missä Postin kuljetuksen käsittelyvaiheessa lähetys on. Lähetystunnus ilmestyy näkyviin asiakkaan tilauksen yhteen, kun asiakkaan tilaus on siirtynyt Metsäpolulta Postin käsiteltäväksi.

Voit aina halutessasi lähettää meille sähköpostia. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8.00-16.00 ja pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin mahdollisimman pian.

Posti- tai laskutusosoitteeni on muuttunut. Missä voin tehdä osoitteenmuutoksen?

Mikäli sinulla on käytössäsi käyttäjätunnus ja salasana Metsäpolun verkkokauppaan, voit päivittää itse osoitetietosi. Kirjaudu sisään verkkokauppaan ja klikkaa Omat tiedot -painiketta oikeasta yläkulmasta. Muuta yhteystietosi niille varattuihin kentiin. Muista klikata lopuksi Päivitä tiedot -painiketta.

Mikäli sinulla ei ole omia tunnuksia verkkokauppaamme, ilmoitathan ystävällisesti osoitteenmuutoksen asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostitse.

Asiakaspalvelustamme on mahdollista saada oma käyttäjätunnus ja salasana verkkokaupassamme asiointia varten.

Miksi tilauslomakkeessa pyydetään sähköpostiosoitettani?

Tarvitsemme sähköpostiosoitteesi, jotta voimme lähettää sinulle vahvistuksen tekemästäsi tilauksesta. Mahdolliset toimitusaikaan liittyvät tiedotteet tulevat sinulle myös sähköpostitse.

Voinko hakea tuotteet jostain, ellen halua tilata niitä verkkokaupasta tai puhelimitse?

Kyllä, mutta noudettavatkin tuotteet on tilattava etukäteen joko puhelimitse, sähköpostitse tai Metsäpolun verkkokaupasta. Asiakkaalle ilmoitetaan ensisijaisesti sähköpostitse tai puhelimitse, kun tilaus on valmis ja noudettavissa. Huom. Noudettavia tuotteita ei voi maksaa käteisellä tai kortilla, vaan tilauksen mukana tulee lasku.

Metsäpolun noutopiste on avoinna arkisin klo 8.00 - 12.30 ja 13.00 - 15.30. 

Palveluosakeyhtiö Metsäpolku
Pavintie 3
01260 VANTAA 

Täältä löydät kartan noutopisteellemme >>

Miten maksan tilaukseni?

Voit tilata tuotteet laskulla tai postiennakolla.

Lasku tulee kotiin tilauksesi mukana. Halutessasi voit ilmoittaa myös erillisen laskutusosoitteen lisätietona tilausta tehdessäsi.

Postiennakolla tilatessasi tuotteet maksetaan Postiin noudon yhteydessä. Maksutapoina Postissa käyvät käteinen sekä yleisimmät pankki- ja luottokortit.

Internet-yhteys katkesi enkä ole varma, tallentuiko tilaukseni. Kuinka minun tulisi toimia?

Jos sait sähköpostiisi tilausvahvistuksen, olemme vastaanottaneet tilauksesi. Muussa tapauksessa voit tarkistaa tilanteen asiakaspalvelustamme.

Kuinka toimin halutessani vaihtaa lunastamani tuotteen?

Kaikissa myymissämme tuotteissa on neljäntoista (14) päivän vaihto-oikeus. Vaihdettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä ehjiä alkuperäispakkauksissaan.

Mikäli haluat vaihtaa meiltä ostamasi tuotteen, voit lähettää sen maksutta takaisin asiakaspalautuksena. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja liitä mukaan kopio tilausvahvistuksesta tai lähetyslistasta.

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, kirjoita tilausvahvistukseen tai lähetyslistaan, millaisen tuotteen haluat palauttamasi tilalle. Vaihdossa hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan uuden lähetyksen hinnasta. Vie paketti postiin ja lähetä se meille osoitteella:

Palveluosakeyhtiö Metsäpolku
ASIAKASPALAUTUS/600573
Pavintie 3
01260 VANTAA

Postin asiakaspalautustunnuksemme on 600573.

Muista pyytää Postilta kuitti palautuksestasi ja säilytä se.

Muutin mieltäni ja haluaisin palauttaa tilaamani tuotteen. Miten saan rahani takaisin?

Kaikissa myymissämme tuotteissa on neljäntoista (14) päivän palautusoikeus. Jos et ole täysin tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, voit palauttaa tuotteen meille ja saat rahasi takaisin. Voit myös vaihtaa tuotteen toiseen. Palautusoikeus lasketaan seuraavasta päivästä, kun lähetys on sinulle saapunut.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä ehjiä alkuperäispakkauksissaan.

Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa meiltä ostamasi tuotteen, voit lähettää sen maksutta takaisin asiakaspalautuksena. Pakkaa tuotteet huolellisesti ja liitä mukaan kopio tilausvahvistuksesta tai lähetyslistasta. Rahojen palautusta varten kirjoita pankkitilisi numero selkeästi tilausvahvistukseen tai lähetyslistaan. Palautamme rahat tilillesi 2 viikon sisällä siitä hetkestä, kun palautettava tuote on saapunut meille. Vie paketti postiin ja lähetä se meille osoitteella:

Palveluosakeyhtiö Metsäpolku
ASIAKASPALAUTUS/600573
Pavintie 3
01260 VANTAA 

Postin asiakaspalautustunnuksemme on 600573.

Muista pyytää Postilta kuitti palautuksestasi ja säilytä se.

Tilaamani tuote on vioittunut kuljetuksessa. Miten saan uuden tilalle?

Jos tuote on vioittunut toimituksessa, toimi samoin kuin vaihtaessasi tai palauttaessasi tuotetta. Me hoidamme asian puolestasi Postin kanssa.